HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

kecewa

assalamualaikum.

warghhh too many things yg buat saya kecewa hari ni..sumpah frust.

1) Payung kesayangan tertinggal dlm bus.It is not so much on the payung but my frust lebih kepada sentimental value of the payung. T-T

2) Assignment saya. its a group assignment. ade 4 soalan n msg2 kene pilih nk soalan mane. I wrongly chose the soalan yg x best =.='

3) Saya telah dijanjikan sesuatu lepas blk kelas tp ia telah pon dibatalkan oleh org yg tersebut. makanya saya athirah ab razak, seorg yg mudah-kecewa-bila-promise-di-breach merasa sgt2 tak best. hampa...huk2

tapi ni ade dua budak nakal dlm bilik ceroboh blog saya.It made me laugh pon, so biar la ia di sini takmo delete. >>> hai kak tira jgn sedih ehhh fira & azi ada ..

hahaha..its okay la, saya mahu belajar menjadi seorg yg berlapang dada...dah2 jgn merungut. O Allah, forgive when I whine.

k la itu saja diary, nti kita story2 lg.bye..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...