HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

Teh untuk kurus




Sempena anniversary perkahwinan saya dan suami pada januari 2016 yang lalu, alhamdulillah saya berjaya turunkan hampir 4kg in total dalam masa sebulan. 


Untuk pengetahuan anda, berat saya ketika waktu belajar dahulu adalah 45kg. Ketika baru bernikah pada januari 2014 pula,  berat saya adalah 55kg macam tu. 


Saya, kiri. Size badan ketika zaman asasi undang-undang. 45kg

Size semasa saya menyambung pengajian di uitm Shah Alam, zaman ijazah undang-undang. Berat adamasa 45 kg, ada masa 48kg. Paling tinggi pernah naik pon 52kg mcm tu

Gambar seminggu sebelum majlis perkahwinan. Berat lebih kurang 55kg, inner mula ketat di bahagian lengan, tapi still tak ketara sangat. 


Dan setelah dua tahun, berat saya naik 10 kg (nangis). Bila berat mencecah 65kg, ofcourse size lengan, perut, peha, punggung, pinggang bertambah.Banyak baju dah tak muat. Sedih. 

Atas gambar lama, bawah terkini. Berat badan naik, size badan bertambah, muka pun terkesan sama. Bila tembam, kita akan nampak matang dan tua. Maka saya bertekad untuk mulakan semula program kurus saya dan dapatkan gaya hidup yang lebih sihat 


Saya bernasib baik kerana rangka saya kecil. Jadi biar pon saya gain 10kgs, badan saya tak nampak gemuk sangat. Tapi hakikatnya, saya je yang tahu realiti huhu. Dan bila bergambar, mmg saya akan bergambar dalam keadaan camera dari sisi tepi atau atas. Ia akan memberi kesan lebih kurus dan cantik. Contoh gambar di atas adalah contoh posisi straight dan sama aras, saya mmg jarang bergambar/selfie dengan posisi ini kerana anda boleh lihat, betapa bambamnya pipi saya sobs


Sekarang, saya mula amalkan teh ini. Teh yang sesuai di minum hari-hari untuk detoks, kurangkan buncit, bakar lemak dan bagi tenaga. Ini salah satu yang saya mula amalkan dalam SET KURUS LENGKAP 



Sekiranya anda juga berminat untuk cuba CINCH TEA MIX yang sangat bagus untuk  

✅ burn fats ✅ increase energy 
✅ kawal selera makan ✅ detox! ✅ kurangkan perut buncit 
✅ improve digestion 

ini,anda boleh whatsapp saya untuk order , ok?


✔ 100% natural
✔ halal 
✔ Free Delivery 






Call / sms / whatsapp 
019.4120.913


Athirah Tieramiessyou 
Your trusted sid


Gambar hari ini, siaran langsung dari hotel gitu hehe . Inshallah, kurus dengan shaklee dan dapatkan semula berat badan 45 kg itu bukan sesuatu yang mustahil





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...