HOME FOLLOW ABOUT EDU LOVE CONTACT FB INSTA

Cara Tanggalkan Kesan Kotor Pada Baju

Alhamdulillah suka suka suka! ðŸ˜


haritu tiera tunjuk kesan air kotor, effect kita cuci baju habis kotor! Tiera cuci berkali2 dengan sabun pencuci baju jenama D***MO tapi tak bersih jgk ðŸ˜£ 





then ibu call bagitahu ibu guna serbuk pencuci shaklee. 
Alamak anknya sndr tak guna plk ðŸ™ˆ 



ibu cakap pernah jd kat telekung siti khadijah telekung
kesayangan ibu, memang menangis la tengok. Tp ibu rendam 
dengan serbuk pencuci baju shaklee. Bersih mcm baru beli!

Tiera tak beli lagi serbuk pencuci baju jenama shaklee. So tiera 
guna lah apa yang ada. Basic H. Ye tiera rendam dengan basic 
H. Few drops je pon. Dah bersih macam ni! Betul lah, dengan
shaklee harapan itu sentiasa ada hehe .. 





Dah tak frust dah tengok towel kesayangan bersih mcm tu. Yeayy ðŸ˜ƒðŸ˜ƒ 



kepada semua customer yang dah pernah beli basic H dr tiera. 
Korang mesti happy kan basic h ni byk kegunaan! Harga 
puluh2 begini tapi handal bersihkan kotoran, boleh guna utk 
segarkan sayur yang dah layu.. Buah dalam peti sejuk yang
dah kecut. Anak demam? Kena campak? Eczema? Boleh
mandikan dengan basic H. Habuk2 dekat perabot hitam degil 
kotorkan perabot putih anda. 

Diperbuat dr jagung dan ampas kelapa




Semua basic H boleh buat! Siapa ada asma, sesak nafas.
Antara benda wajib anda perlu buat adalah tukar bahan
pencuci dekat rumah. Jgn pakai yang ada banyak bahan
kimia. Pakai lah serba serbi shakee.. Cuci kereta, lap cermin
pintu rumah semua basic h. Basuh baju? Pakai fresh laundry 
concentrate shaklee. Pelembut? Pakai soft fabric shaklee. 
Bebas bahan kimia. Itu yang kita mahu. 


Jgn amik remeh bab penggunaan bahan kimia.

Kalau betul bahan kimia tidak merbahaya,

kenapa pesakit asma di nasihatkan utk tukar pencuci dalam

 rumah dan elakkan bahan berkimia?

Kenapa penghidap eczema, gout juga di nasihatkan utk

 elakkan penggunaan pencuci yg ada bahan kimia?






Basic H, Handal dalam bermacam hal. Itu yang kita cari 

😎


Sesungguhnya memiliki rangkain set kesihatan dan kebersihan rumah jenama shaklee adalah satu KEPUASAN. 


Belilah. Dapatkan jugak kalau rasa cemburu dengan tiera yang dah pakai barang2 cuci shaklee ni 


whatsapp Athirah Tieramiessyou okay, xoxo 😘
019-4120913

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...